tirsdag 5. januar 2010

Babynavn.

I lengre tid no har eg og barnefaren diskutert litt babynavn til jenta vår. Og vi blir ikkje enige.
Men så har eg tenkt litt til, det må no vere et navn barnet skal ha heile livet.

Eg har no søkt sider opp og sider ned etter det perfekte navnet, og blir ikkje klokare av det som kjem fram.
Eg vil ha et navn som ikkje er så vanlig no til dags, som for eksempel Olivia.
Også syns eg dobbeltnavn er fint, men så blir no navnet til ungen ganske så langt.
Også tenker eg: skal eg oppkalle ho etter noken i slekta?
Som Mariann for eksempel, sida mamma heite Maria og mora hanns heite Ann Karin... Da klarer vi å kombinere dei to navna ilag.

Men eg og han blir jo ikkje enige. Og eg vil gjerne ha navn klart før barnet kjem.
Eller iallefall at barnet får navn når ho er komt, slik at eg ikkje går i lengre tid og bare kaller ho Babyen.

Men en ting er sikkert! Eg skal ikkje kalle ungen min noke som Peaches, Bluebell, Apple, Tigerlily osv, sånn som dissa stakkars kjendisungene heite.
Eg skjønner ikkje korleis dei ungene kan vokse opp med sånne navn. Er det bare status? Er det bare fordi at andre unger skal vite at dei er barn fra kjendiser?
Stakkars barn seie bare eg..
Vis barnet mitt ikkje liker det navnet eg gir til ho, så skal ho få lov til å bytte navn.

Men da må no eg ha et navn klart som eg kan gi ho fø ho kan hate det.

Men kva skal barnet heite da???????

5 kommentarer:

Erlinda sa...

Mariann var fint da=)

Siv ilist sa...

Lea
Nora

Medusa sa...

Rart korleis Nora alltid kjem opp.

Anne-Mette sa...

Cassandra:)
Amina.
Leah
Alexandra.

Buena sa...

Maria Isabelle, nydeli navn :)
Mari Katrin, Maiken,
du kan no også kombinere navne ditt og barnefaren sitt navn ;) Kunne komt på fleire forslag ej, men spørst ka navn dokke e interisert for, om de e norsk navn, utlandsk navn osv :)