onsdag 20. januar 2010

Eg seier til meg sjøl: det går over.

Å vere forkjølet er noke av det værste eg veit.
Men hoster og harker og snyter seg til tide og utide.
Og ingenting du gjer gjer at du blir bedre. Eg føler meg ikkje litt bedre idag, tvert imot verre.

Ikkje har eg matlyst heller. Klarte så vidt å presse nedpå middag som mamma hadde laga, men det smakte ingenting for meg. Og det einaste eg har lyst på er et stort glass med Fun light iste saft (peach smak, vel og merke). Men når eg drikker det føles det ut som at eg har svelget et glass med nåler.

Einaste som er greit når man er sjuk er egentlig at man kan sove så ofte man vil uten at noken bryr seg, og du får vere i fred.
Men det er ikkje noke gøy å vere sjuk. Og vis eg kjenner kroppen min riktig, så er dette bare begynnelsen.

0 kommentarer: