fredag 22. januar 2010

I Heart Mom!!


Mødre, noken av dei mest elskverdige skapningene som finnes på denne jord. Og om ikkje så alt for lenge så blir eg til en mor sjøl.

Min mor, min skjønne og morsome og elskverdige mor, er en mor alle liker. Tror eg da. Ho er iallefall lett og like.
Ho lager god mat. Ho tøyser og tuller mykje vis ho er i humør. Arbeidsinnsatsen hennes er utrolig. Ho er veldig flink til å multitaske, altså det er ikkje så mange som kan snakke i telefon i fleire timer og rydde og vaske hus samtidig.
Og mamma er en person man kan snakke med om seriøse ting.
Eg har veldig stor respekt for mammaen min.


Sjå kor like vi er da ;)
Jul 2009.


Men av og til kan ho vere en pain in the ass altså.
Sånn som igår, eg fekk nesten ikkje lov til å drikke hostesaft, fordi det kan vistnok skade barnet. Og ikkje kan eg ta paracet, for det kan vistnok skade barnet, og nasepray skal eg vere veeeeldig forsiktig med, seie ho.
Hallo! eg leser faktisk bruksanvisningen på både paracet, hostesaft og nasespray føøør eg teke det. Leser til og med bruksanvisningen på halsdrops i tilfelle det er noke eg må vere forsiktig med. (repsils halstabletter kjem nemlig med bruksanvisning, og den las eg før eg spiste den. ) 
Men mamma derimot, ho har den holdningen at vis man skal vere forsiktig med det så ikkje ta det i det heile tatt.

Så det eg har lov til å ta når eg er sjuk er altså masse te. Drikke masse te. Og det eg har lagt merke til med te- man får veldig urolig mage av det.
Også skal eg vistnok bruke noke som heite vicks, for nordmenn likner det nesten som tigerbalsam, men funker bedre. Det er det einaste eg kan ta når eg er gravid og er sjuk. Men man blir jo ikkje frisk med en gong. Men muligens etter en stund.


Bilde av Vicks. Sånn man skal smøre på brystet. Lukter helt for j**lig.


Men eg stoler på bruksanvisningene som står på hostesaft, paracettene og nasesprayen. Så det bruker eg bak mamma sin rygg.

Men vi elsker vår mor! Ho har no tross alt gått gjennom mange timer smerter for å få oss trygt til verden. Og ho vil no bare det beste for oss.
Også tenker ho på sitt nye barnebarn.


Et fint bilde av mamma og døtrene hennes. Det som er litt synd her er at mamma går faktisk med hæler her. Siden dette bildet vart tatt, så har Siri ( ho yngste) blitt like høg som mamma.
(Håper eg kjem meg inn i den kjolen igjen en dag. Har bare brukt den en gong)


Blogglisten

0 kommentarer: