søndag 17. januar 2010

Dette blir en laaang ventetid.

Du veit den følelsen man får når man venter på julafta?
Den følelsen av å sette seg ned med julemiddagen og spise så masse at det kjennes ut som at magen din sprekker, den gode middagsluren etterpå, også opne pakker etterpå?
Den følelsen har eg no.

Her sitter eg og venter på termindagen (julafta), for på dagen så kjennes det ut som at magen skal sprekke (man får iallefall store magesmerter) også etterpå får man den nydeligaste gaven man nokensinne kan tenke seg.
Men det er ventetida fram til da som er lang og grusom.

Den siste veken har eg vore mykje heime, eg kan ikkje tru at vi er allerede komt til søndag. Og imorgen begynner en ny veke.
Det er ikkje så masse man kan gjer heller når man har bekkenløsning og smerter. Eg tenkte eg skulle prøve å vere litt sosial før eg isolerer meg helt, men den slo feil.
Men desse to siste vekene no skal eg bare tenke på meg sjøl. Vere litt egoistisk.

Tror eg kjem til å savne å vere gravid eg.
Alle dei tinga eg slipper å gjer, sånn som å:
 -bære handlevarer opp trappene, 
-slippe klesvasken og henge opp klede, 
-all den bortskjemmingen eg får av mamma, 
- å slappe av når eg vil 
-massasjen eg brukte å få og 
-husarbeidet eg slipper å ta. 

Men eg har no savnet en god del ting ved å gå gravid og. Sånn som å:
- spise fenalår. Greit nok at det å vere gravid gir deg unnskyldningen til å spise det man vil, fordi man spiser for to, men kva er vitsen med det når man ikkje kan spise fenalår?
- Eg skal vere ærlig og sei at eg savner røyk.. Men med tanke på kor mykje eg har kutta ned no i svangerskapet, lurer eg på om eg klarer helt å slutte etter fødselen og. ???Skal vi prøve på det folkens???
- Alkoholen har eg savnet litt. Eg har spart en god del penger på å ikkje fare ut kvar helg og drikke meg sanseløs, og heldigvis blir det en god stund til det skjer ennå. Men smaken av en iskald Tuborg ølen som renner ned halsen på en varm sommerdag, eller kald vinterdag, savner eg. 
- Det å vere sosial med venner har eg savnet. Selvfølgelig er det mulig for meg å vere med venner og snakke sammen og sånt, men pga graviditeten og skiveprolapsen så har ikkje det vore det enklaste å gjer. 

Men det eg gleder meg til etter fødselen er:
- babyen min selvfølgelig. Skal skjemme ho så bort med kosing og klemming at ho blir en skikkelig mammajente. 
- behandling av ryggen. Forhåpentligvis kan eg begynne med behandling av ryggen etter at babyen er komt, for eg vil no ikkje gå som rundt som et spørsmålstegn heile livet. 
- å begynne i arbeid igjen, forhåpentligvis i en så fin form at eg slipper å bli sjukmeldt. 
- spise fenalår :-D


Men først må ventetida bli over. 
SÅ HER SITTER VI OG BARE VENTER. OG VENTER. OG VENTER.  







Blogglisten

1 kommentarer:

Erlinda sa...

Eg og venta!
Begynn å et masse krydra mat da:D
Neida, ho kjem når ho kjem. Berre det ikkje blir overtid:S