tirsdag 12. januar 2010

Distrahert..... Eg?? Maybe....


Dei som kjenner meg veit at når eg begynner på et nytt prosjekt eller noke så blir eg ganske så distrahert og vil bruke all min tid på det.
No i det siste har det vore Wii eg har vore opptatt av.
Det er no så kjekt å spele.

Ikkje det at eg har annet å bruke fritida mi på for tida. Eg kjem no bare til å sitte still på rompa no i tre veker framover og gå og vente på at fødselen skal begynne, dermed må eg bruke all min tid no til å spele Wii, for etter fødselen så får ikkje eg tid til det.

Men det som er så morsomt når eg sitter og speler, er at eg er i min helt egen verden, og vanskelig å få tak i.
Eg er som SuperMario i SuperMario Galaxy, Eg er nemlig i min egen galakse når eg sitter og speler :-P

Men no fekk eg lyst å spele meir.

0 kommentarer: