mandag 25. januar 2010

Klar.... Ferdig.... Venter bare på GÅ!!!

Etter en heil helg med latter og mobbing, for å sei det sånn, så begynner vi veka rolig.

Eg har da altså brukt mesteparten av helga på å mobbe mamma, og hjelpe ho.. Vi har nemlig lært mamma å spele Wii Bowling. Og skal sei lattermusklene fekk trent seg der.
Men etter mange timer spilling på lørdagen, så ville mamma prøve seg igjen på søndagen. Og da var det ikkje noke kjekt, for no klarte ho det. Og ho fekk ned masse spare og strike. Så da var det ikkje så kjekt å mobbe ho og le av ho lengre, for da var det ho som mobbet oss og lo av oss. Forbanna karma altså...
 Så no skal eg og Linda finne et anna spel mamma ikkje kan, muligens tennis?

Vi filma no masse mens mamma spelte bowling, men fordi ho er mora våras, og det finnes noke som heite privatliv og personvern, så velger vi å ikkje legge det ut. Litt synd, for det hadde vore helt awsome for andre folk å sjå. Hadde sikkert vore det neste store hit på YouTube eller noke.

Men anyway, no er det altså ei veke og tre dager igjen til termin. Er ikkje lenge igjen no. Og eg kjenner det at det begynner bare å bli tyngre og tyngre nedentil.
Idag var eg med jordmor igjen. Siste sjekk før terminen. Og alt var no heldigvis normalt. Til og med den store vannsamlingen eg har i hender og føter er normalt når man er så langt på vei som eg er. Og bare den store vannsamlingen i kroppen har gjort at eg har gått opp 1,5 kilo, men som sagt, normalt.

Linda var no med meg til jordmor idag og. Stakkars jente, satt der og hørte på meg og jordmor tyte, men ho ville no vere med for å høre hjerteyden til babyen. Og eg må sei, at eg blir glad inni meg kvar gong eg hører det, også seie jordmor etterpå at alt er fint og normalt. Da blir eg glad.
Også fekk eg ny time igjen den 4.februar. Altså termindatoen, sånn i tilfelle ungen ikkje har komt ut ennå.
Men eg satser egentlig på at ho kjem til helga. Hadde en sånn underlig drøm inatt om at det begynte midt under et tv-program der folk sang og var glade.
Så det gjenstår no bare å sjå.
Blir no glad uannsett når ho kjem ut. Bare det ikkje går alt for lenge over tida.

Blogglisten



1 kommentarer:

veronica sa...

Ahhh... kor spennende Lillian!!
Du fe ha mykje Lykke til <3