onsdag 27. januar 2010

Got milk?

Eg har funne ut at alt eg trenger for å dempe en veldig sår og tørr hals uten å ete alt for mykje halspastiller og hostesaft, er melk!
Eg veit ikkje kvifor, men melk hjelper av en eller anna grunn.

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=591088

Her fant eg en artikkel på VG der dei tester forskjellige halspastiller. Og det man kom fram til er at dei ødelegger tennene og gir luft i magen. Og at dei ikkje hjelper, dei er der heller bare for å lindre og betrygge personene som bruker det. Så da har vi kuttet ned på det. No når det har vist seg at halspastiller inneholder også masse sukker og kalorier, så vil ikkje eg utsette ungen for alt for mykje sukker heller.
Og te funker iallefall ikkje. Vel, det funker for en liten periode. Men så må eg drikke det igjen, og det eg har funne ut, er at te gir også luft i magen.
Så da går det i melk. Melk er godt og sunt.

Men pappa kom på en ting idag. For tiden så sover eg oppe på loftet, på et av romma vi har her. Og det han kom fram til er at det er en del fuktighet i lufta her. Lufta får ikkje sirkulert seg skikkelig, og dermed tetter halsen seg, og man blir dårlig.
Og det han kom fram til da, var at når ungen kjem så kan ikkje vi sove oppe, fordi ungen kan bli sjuk. Så da fekk eg et anna rom i huset. Og det er no ganske greit med tanke på at vi har fem soverom her. Et som mamma og pappa bruker, også fire andre som er tilgjengelig, for å sei det sånn. Linda har no sitt nede i leiligheta, Lisa har på en måte flytta ut, og dermed trenger bare en seng når ho er her i helgene, og Siri har sitt rom. Men det er no bare eg og Siri som har rom her no, så å flytte litt på saker og ting er ikkje noke problem. Bare så lenge ungen får sove i et godt og fint miljø, og eg blir kvitt den såre halsen, så er eg fornøgd.

Men likevel sniker eg til meg ei skje med hostesaft eller noke vis det er alt for gale. Vil no tross alt bli bra igjen. 

0 kommentarer: