torsdag 14. januar 2010

Tik Tok.....


No er det bare for tida å gå fort. Eg vil sjå den lille jenta mi, kose med ho og holde ho.
Utrolig kva en drøm gjer med en person.
Inatt drømte eg nemlig om at eg hadde den lille jenta mi i armene og koste med ho.
Eg gleder meg til den dagen det skjer.

Men noke som er rart, som eg har lagt merke til, er at eg drømmer om at plutselig er babyen til stede, og kvar gong eg har drømt det, så har noken født.
Sånn som inatt, så var det ei som fødte. Og en anna gong tidligare så drømte eg at eg bare plustelig hadde ungen i armene, og da eg såg på mobilen da eg våkna så hadde eg fått en MMS fra fadderen min, der det var et bilde av den nyfødte barnebarnet hennes.

Så eg under: er barnet med på å gi meg nesten sånn sanndrømmer? Da har ho bare å gi meg en drøm på hvilken dato eg kjem til å føde.

Systra mi, Linda og ei venninde av ho har inngått et veddemål: nemlig det at eg kjem til å begynne med fødselssmertene den 28.januar, men ungen kjem den 29.januar.
Eg håper no at barnet kjem den 29.januar, for eg har bursdag 29.mars, og barnefaren har bursdag 29.desember. Så det blir no ganske morsomt da.

Så no gjelder det å sjå framover. Fra og med neste veke skal eg bare slappe av og vente.

Tik tok, tik tok.....

0 kommentarer: