mandag 4. januar 2010

Nøyaktig en måned igjen no.

Det er mandag 4.januar 2010 idag, og om nøyaktig en måned, altså torsdag 4.februar 2010, så har eg termin.
Eg gleder meg noke så sinnsykt masse.

Tenk om en måned så har eg en liten baby i armene, begynner på mine søvnløse netter, begynner på mitt nye liv som en mamma.  

Må no sei at det er en liten del i meg som vil ha ut babyen no. Men det er bare fordi det tærer på ryggen, og søvnen og mitt sosiale liv. Eg har bare lyst til å starte behandlingen av ryggen slik at prolapsen går over, og eg kan  leve som en normal jente igjen. Iallefall så normal som det går an.

Men så støter vi på et problem: har eg tid til alt eg skal gjer før eg skal føde? Eg har planlagt så mykje eg skal gjer, men tenker helst at eg må slappe av dei siste vekene og helst lade meg opp.
Så eg får bare sjå kva eg har tid og styrke til, for å sei det sånn.
Er tross alt bare fire veker igjen no.


0 kommentarer: