torsdag 15. oktober 2009

YO, I'll tell you what I want, what really DON'T want actually!!!


Korleis veit man at noken av dei vistnok største artistane i verden er komt tilbake? Joda, skona er komt først!!!! 




Alle har no sikkert fått med seg det at Spice Girls skal gjere comeback, men dei er ikkje dei einaste... Dokke skjønna: eg var og kikka litt idag på kjøpesenter og sånt på jakt etter noken  nye kjekke, billige vintersko. Så eg gjekk inn i en butikk, DinSko heite den. "Dei har mange fine vintersko" tenker eg.. men så ser eg ditta:







Og da tenker eg: Hmmm, platåsko og Spice Girls comeback? Snart er vi tilbake i 90-tallet. No mangler det bare klede som passer til dei skona. For aldri i livet om noken klarer å kombinere sånne sko med dongri bukse og college genser. Og man veit aldri korleis man ser ut med thights og lange topper og vinterjakker. 

Ja, det er en anna ting, korleis kan noken gå med noke sånt no i høst/vintertider??? Veiene blir glatte, folk kan falle og slå seg. Greit nok at no er man nesten en halv meter over alle dammer og snø man kjem over, men der forandrer ikkje det faktum at man kan faktisk skli og slå seg med sånne sko. Særlig i fylla. 

I'm just saying: vis platåsko skal komme tilbake igjen for fullt, kan likegodt buffalo skona komme tilbake igjen og. Dei var no bare best! Også funker dei like godt om vinteren som om sommaren. 

0 kommentarer: