mandag 26. oktober 2009

Litt fra igår, og Masse fra idag...

Jauda, igår skulle no eg legge ut bilde og fortelle kor godt det var med pinnekjøtt til middag, men for å vere ærlig så var eg så mett etter middagen at eg klarte nesten ikkje å bevege meg på fleire timer etterpå fordi det var SÅÅÅÅÅÅÅ godt.. Bare bildet får meg til å sikle.... Hehe...



Men eg må sei, for å vere første gong for meg å lage pinnekjøtt til middag, så klarte vi oss ganske bra.. Eg måtte no ringe pappa rett før vi skulle begynne på maten da og høre korleis vi skulle lage den. Også seie han at det teke to timer å lage ditta greiene, men neiiida... Vi venta i tre og en halv timer på maten. Men som sagt, det er verdt å vente på. 



Idag så var eg på jobb. Skal sei dagen gjekk ganske fort. Satt sammen med noken barn og tegna, også plutselig kom dei på en historie, og da bestemte eg meg for at barna kunne lage en liten bok av tegningane. Og det var populært. Også før eg viste ordet av det så var det slutt på mandagen. 
Kom heim igjen, og der venta en TORO pakke med pannekaker på meg. Eg lagde pannekaker til middag idag. Det var godt. 
Så har eg bare slappet av resten av kvelden. Blir tidlig i seng idag, sjøl om det er fridag imåra. Skal til fysio imåra tidlig. Men eg har jo fri onsdagen og, og da kan eg slappe godt av. 
  
No skal eg kose meg med en stor kopp te og litt kveldsmat. 
MEGAKOPPEN MIN!
 

0 kommentarer: