lørdag 24. oktober 2009

Det Magiske Dragefjellet....

Jauda, begynte no med at eg våkna og forventa en flott dag! Men neida, det var iskaldt på rommet og eg ville ikkje ut av senga.. Men eg kom no meg til slutt opp da, fekk på meg masse gode klede og for på jobb.... Da eg kom dit var det bare en unge i avdelingen, og ho som bruker å vere der, var ikkje der.. Ho var på do. Og der var ho lenge. Også da ho kom tilbake igjen så gjekk det et kvarter så måtte ho på do igjen. Også denne gongen var ho vekke en stund. Og sånn fortsatte det en stund. Ho hadde vist mageprobemer. Men halloen, trenger ikkje å gå og klage over det heile tida. Men ho er no litt rar også da.. Det er sånn rar som er vanskelig å forklare. Men rar er ho.


Så var eg også med legen idag da. Og han sjukmeldte meg 40%... Kan ikkje sei eg likte helt den ideen, for da vil det sei at eg he fri i to dager... Men eg vil heller ha fri i en dag og to halve dager enn to heile dager. Men ditta er sånn sjefen min må bestemme korleis eg skal gjer det. Men da eg kom tilbake til barnehagen skulle vi på en liten tur. En liten tur til Dragefjellet.


Var faktisk en kort tur, men vi var der en stund. Det var ganske koselig der. Barna fortalte meg masse spennande historier om Dragefjellet. Sånn som at det bor en drage der som brenner i munnen, og gjemmer seg om dagen, men om natta kjem den fram og tar med alle som kjem på Dragefjellet og forstyrrer han. Dragen var også grønn med blå øyne og fra munnen kom det blå ild. Også snakker Dragen bare med barn som er snille og legger seg tidsnok, alle barn som er ute om natta blir han sint på og spruter ild på dem og tar dem med til sin hemmelige sted... Alt som kjem ut av en barnemunn altså... Det er morsomt.
Tilbake i barnehagen forberedte vi oss på Verdensfesten vi skulle ha. Det er en fest der vi inviterte foreldrene til barnehagen for å spise litt utenlandsk mat. Det var noken som hadde laget somalisk mat, ei anna hadde laga svensk kake, ei anna hadde laga noke italiensk. Ivertfall, masse god mat der.


Så var slutten av arbeidsdagen. Før eg for heim igjen stakk eg innom en sånn billig frisør på en sånn drop in time. Måtte stusse håret litt. Det vart så flatt på toppen og pooof lengre ned det kom. Eg hadde sagt det at eg ikkje skulle klippe meg før februar, men det gjekk da altså ikkje. Sjøl om eg bare stussa det litt da.. Men poenget her er at eg vart ikkje fornøgd. Frisøren dobbelsjekka ikkje om det var like langt på kvar side, det gjorde eg, også fortalte eg han at det var skeivt... Så når eg kjem heim til måløy igjen skal Lisa få lov til å klippe meg. Ho kjem no til å gjer en bedre jobb enn det den såkalla frisøren gjorde. Men slapp unna billig med det da; betalte bare 150kr for det...


Så for eg heim igjen, var heime en liten stund, så for eg og Trond ut.. Gjekk og spiste middag på Zupperia... Utrolig god mat der... Dit skal eg igjen iallefall. Også for vi på kino etterpå og såg SURROGATES med Bruce willis... Filmen var ikkje så gale, men du får den følelsen etterpå at; tenk om det er sånn framtida er da.
At menneskene er så late at dei lar en robot-dobbelt-gjenger gjere alt for seg. Er litt skummelt å tenke på ka framtida bringer.


Men men, no er eg heime og skriver litt før eg legger meg. Blitt ganske seint no egentlig... Trond har besøk av en kompis fra måløy, så dei kjem vel til å drikke litt og sjå litt på Simpsons eller noke før dei teke kvelden... Eller morgonen når den tid kjem. No skal eg sove leeeenge.... Tenker det blir en dag med litt husarbeid. Må vel til.. Men så får vi sjå ka anna dagen bringer.


Men det må eg vente til imåra med å skrive... No er det NATTA!!!!!

0 kommentarer: