søndag 18. oktober 2009

Da var helga over for denne gong.

Steik for en helg.. Begynte fredagen. Kjekke dag det... Fredag. Kort dag på jobb, kjem heim til drikkings. Altså eg drakk ikkje, men karane drakk. Han eine drakk og gjekk ut, party vettu... Også hadde han slekta på besøk, han drakk mykje men gjekk ikkje ut. Han vart igjen her med meg og Trond. Så midt på natta begynner det.. Krangling..... Var så sikker på at det kom til å bli slosskamp, men heldigvis så vart ikkje det det.. Bare masse skriking og roping og truing med å gå og slå og drikke meir. Så min skjønnhetssøvn vart ødelagt den kvelden. 

Lørdagen var eg flink ;) Da tok eg og vaska litt i leiligheta :D Var kjedelig å begynne på det, men eg vart så letta etter at eg var ferdig, for det såg sååå mykje bedre ut etterpå. Også på kvelden tok vi oss en tur ut, en heil gjeng. Vi for på PASTASENTRALEN og spiste. God mat der. Dei fleste gutane, Ørjan, Trond, Øyvind og Jarle fekk seg øl å drikke, mens jentene, meg og Elisabeth, satt og drakk på Cola. Kjell Inge og Kent var også med. Var litt kjekt å gå ut og ete med venner også. Vi hadde det skikkelig koselig. 

Også kjem søndagen. Søndagen som gjekk så alt for fort. Sikkert fordi eg he brukt heile dagen på å sjå Ugly Betty, sesong 3(!!) ferdig. Kvar episode varer jo i sånn 40 minutt eller noke, og eg tenker heile tida at etter den episoden skal eg rydde og vaske litt. Eller må sjå en episode til, bare en til, og en til. Til slutt hadde eg ingen episoder igjen, så idag fekk ikkje eg gjort så mykje egentlig. Men babyen har vore aktiv, har sparka og sparka i heile helg. Litt morsomt å kjenne at ho beveger seg rundt inni der...

Magen har no blitt ganske så stor no egentlig. Må vel snart ta et bilde og legge det ut før det er for seint. Men no har ikkje eg tida. Skal legge meg no. Tidlig på jobb imåra, og seint ferdig på jobb. Vi har møte etter jobben som varer i to timer eller noke. Og det kan bli spennande. 

Så da seier eg GOD NATT for no.. 

2 kommentarer:

Erlinda sa...

Du mååå huske å ta bilete avmagen!

Medusa sa...

jada. eg må ha ditta bildet du tok og...