onsdag 28. oktober 2009

Lekt husmor idag fordi eg kjeda meg...

Steik idag har eg kjeda meg... Bare gått og venta på at klokka skulle bli ni. Sto no opp ganske tidlig for å vere en fridag, sto opp i ni, halv ti tida. Gjekk inn på kjøkkenet og lagde meg noke frokost.
Fire gode skiver med "heimelaga" brød. Dei er på en måte heimelaga da, sida dei var nystekte da eg kjøpte dem. Så pynta eg det med omelett og sjokoduo ;) naaaaam......  men ikkje på samme brød....

 det "heimelaga" brødet mitt.


 her med godt tilbehør.










 Seff måtte eg ha med en stor kopp med Sjokoladedrikk til frokosten. Bedre enn kaffe...






Så resten av dagen gjekk eg og rydda og gjorde leiligheta fiiiin :D
Støvsugde litt her og der, tørka støv, vaska klede....

OGSÅ lagde eg FÅRIKÅL til middag.... Vart no ganske sein middag egentlig.. Så var egentlig middag til kvelds, men eg har spist så masse at eg trenger ikkje kvelds.

 Her er fårikålen føøøør eg begynner å koke den.





 OG her er det ferdige resultatet... Vart ganske godt også ;) Eg er flink.....






Men sånn innimellom så fekk eg slappe av med en episode av Hunter X Hunter... En japansk anime Roger fekk meg hekta på da eg budde med han i Volda....
For å sei det sånn, eg prøvde å slappe av så mykje som mulig, men er ikkje lett når man har en 26 veke gammal baby inni magen som har sparket konstant i to dager....
Får håpe ho roer seg til eg skal sove....
Blir ikkje lenge til eg skal legge meg... Bare spise ferdig Friskisen min :D

Så blir det natta....

1 kommentarer:

Erlinda sa...

Begynt å bli flink med matlaging ja:D