mandag 12. oktober 2009

Er helga over alt??


Den gjekk så alt for fort jo... Eg har jo egentlig bare slappa av og sett på Ulgy Betty heile helga.. Hehe, da går tida fort. Men eg he no gjort mykje meir enn bare det... 

På lørdag var eg som sagt på Ikea og handla litt med Kristine, er litt farlig det der... Meg og Kristine på shopping etter at vi har fått lønn... Men heldigvis klarte vi å begrense oss denne gongen. :) Eg fekk kjøpt meg noke sånn hengegreie man skal sette klede inni, ganske nyttig når man nettopp har flyttet, igjen, og ikkje har noke andre plass enn golvet til å legge kledene på... Så har eg kjøpt meg to megastore te kopper, ganske koselig når man koser seg under et teppe og ser på film. Også kjøpte eg meg et koselig fleece teppe, babyblå også vel og merke. Dei hadde ikkje den i rosa, så da tok eg bare blå. Og til slutt kjøpte eg litt pyntegreie, noke bilder og noke stearinlys. Så no har eg nesten komt meg på plass her i huset. 

Gårsdagen gjekk no mest til å slappe av, lage middag (vi hadde goood laks igår), rydde litt... Fekk no vekk masse klesvask, endelig! Og såg masse Ugly Betty og drakk te resten av kvelden.  :D 

Og no er det snart off to work.. gleder meg... alltid så kjekt å fare på jobb når man har koselige barn og kollegaer å jobbe med... Men no må eg ete ferdig frokost, sminke meg, og gjere meg klar til å gå... 

Have a nice day ;)



0 kommentarer: