tirsdag 20. oktober 2009

Trøtte tirsdag..

Da var tirsdagen snart over. Og vi har vore flinke idag. Eg tok min første tur til en kvinnelig fysioterapaut som er spesialist på det å vere gravid og ha rygg problemer.
Eg hadde også fri idag pga den 20% greia i sjukmeldinga mi. Den seier det at eg skal ha en dag fri i veka. Eller to halve dager, eller liknande. Men eg måtte kjenne på meg sjøl om 20% var nok eller om eg trengte meir. Eg tror egentlig ikkje eg kjem til å trenge meir. Men folk skal vere så bekymra over meg. Det er no litt koselig da å høre at eg må slappe av når eg trenger det og at eg ikkje må stresse. Litt rart å høre det fra fremmede folk, men koselig.
Liksom, eg skjønner deira bekymringa litt, magen blir tross alt større, eg blir tyngre og smertene blir bare verre.

Så etter fysio timen så gjekk eg bort på NAV og fekk meg noke papirer som eg trenger til ungen kjem. Sånn søknad om barnetrygd og liknande. Viste ikkje at det var så masse som skal til når eg får unge liksom.

Også har eg ellers bare slappa av i heile dag. Prøvd å skifte litt på bloggen min og liknande. Og eg må sei, det vart ikkje so gale.
Men etter å ha tøyset meg med det i fleire timer, prøvd å finne meg en fin layout og bilder og skrift og farge, så blir man fornøyd uannstt... muligens eg kjem til å skifte igjen om ikkje så alt for lenge. We'll see.

Så no er det å slappe av med en stooooor kopp te, og en film. En god gammel klassiker: terminator 2!



Husket eg var så forelska i han unge gutongen da eg var yngre. Men når eg ser filmen no, så skjønner eg ikkje koffor.. Men men, det er no en bra film forde om.

Men no teke eg og legger meg. Skal på jobb imåra.

Så da seie vi slik som Schwarzenegger seie: I'LL BE BACK

0 kommentarer: