søndag 25. oktober 2009

Ditta blir den beste søndagen EVER!!

Koffor spør du? Jo det skal eg sei deg... Sikkert fordi vi skal ha PINNEKJØTT til middag.
ÅÅÅÅ sånn eg gleder meg. Blir årets første pinnekjøtt middag, også blir det første gong eg he vore med på å laga en pinnekjøtt middag. Sjøl om det er Trond som sjekker til middagen heile tida da, mens eg bare sitter her og venter på at det skal gå to timer. Men så skal eg lage potetene og kålrabbi stappa.... ååååååååååå, sånn eg gleder meg!!!

Jula kom tidlig til meg iår. Igår hadde eg risgrøt til middag, uten mandel i grøten da.. Men det var godt det og. Mat som tar lang tid å lage er absoulutt verdt å vente på..


Alt  som mangler er egentlig julebrus og mandarin, men det klarer eg å vente med til desember. 1. desember da skal eg gomle i meg så masse mandariner og julebrus til eg spyyyyr...

Men no skal eg sjå om eg klarer å fikse bloggen min. Den er blitt litt teit i det siste.. Sikkert ett eller anna eg he gjort som eg ikkje skulle ha gjort.. hmmmmmmm.......

ÅÅÅÅÅeeeeee, det lukter pinnekjøtt her.... utrolig godt....





 





0 kommentarer: