mandag 19. oktober 2009

Just another Manic Monday........

For en dag. Tidlig på jobb, begynte sånn i åtte tida, så satte eg meg ned i en og en halv time og jobbet med oppgåver fra opplæringsboken. Er egentlig sånn passe ferdig med det, har bare en oppgåve igjen, også må eg finskrive litt på alle dei andre oppgåvene slik at dei blir godkjente da, for å sei det sånn. Så var eg ute med ungene i barnehagen i ca en og en halv time eller noke, var iallefall ute etter halv ti til rundt lunsj. Så etter lunsj var det ut igjen. Var no ganske greit egentlig da. Var jo så fint veir ;) Også var vi ute fram til vi skulle ete frukt, og det var sånn i tre tida. Men det som var så søtt da var at i første utetid så satt eg og holdt på en gutonge som var omtrent et år. Han er skikkelig skjønn. Også helt uten at eg viste det da, så satt eg og vogget han liksom mens eg nynnet. Lurer på om det er morsinstinktet mitt som kicker inn no. :D  Også sovnet han i armene mine. NTÅÅÅÅÅÅ!!!!! Også i andre utetid så satt eg og trøstet en anna gutonge. Stakkars gut, satt og gråt helt aleine. Eg tror pinadæ morsinstinket mitt kicker inn altså. 

Men morsinstinket mitt nektet å kicke inn da eg måtte inn og skifte på en unge. Han hadde nemlig gjort noke fy fy i buksa si. Og da meiner eg skikkelig FY FY!!! Og æsj æsj..... Men måtte eg, så måtte eg. Det er alt en del av jobben. 

Etter jobb så for ikkje eg heim igjen. Det var ikkje lov. Eller det var lov, men vi kunne  ikkje fare heim igjen. Vi skulle ha sånn personalmøte etter jobb. Eg såg fram til to laaaaaaange, kjeeeeeedelige timer med bare prat. Men til min overraskelse så var det ganske kjekt, var anneledes. Men eg hadde no en time fri, mellom fire og fem. Så da for eg på det Trond kaller for shitty wok ( heite egentlig hot wok, men må nesten sjå south park for å forstå den. bare prøv å sei CITY WOK in chineese) også fekk eg meg mat der. 

Og da møte var over i sju tida, for eg heim igjen. Og der venta Trond på meg og vi lagde god heimelaga PIZZA!! yummi ;) 

No skal eg til å skjære opp resten av pizzaen og legge den i kjøleskapet, så har eg frokost til imåra tidlig :D 

natta folkens. 


0 kommentarer: