torsdag 29. oktober 2009

"Har du fått melk i puppen din?"

Hehe, små barn er så morsomme. Dei seie så masse søtt og rart uten at dei veit om det engong.

Idag var eg på jobb. Ganske grei dag egentlig. Ikkje noke å klage på. Eller jo, jentungen sparka som F*** idag og. Skjønner no det da, ho begynner å få liten plass inni der. Men magen er stooor no.. Og den blir bare større. Vi er så vidt inni det siste trimesteret no... ÅÅÅÅÅ, ekje lenge igjen no... Mange som gleder seg legger eg merke til..

Jamen uannsett, tilbake til arbeidsdagen. Ho sjefen min har fått avtalt en time med en jordmor da, slik at eg skal snakke med en jordmor fra arbeidsmiljø forbundet eller ett eller anna... Ivertfall, en person som skal snakke med meg ang korleis eg kan gjer arbeidsdagen min lettare.. Så da må eg ofre en liten tid på tirsdag, min fridag, for å snakke med ho dama. Det skal no funke ganske bra egentlig, med tanke på at eg vil egentlig jobbe så mykje som eg kan så lenge som eg kan....

Men anyways.... Vi var på tur med ungene idag og... Og igjen gjekk vi til det spennande dragefjellet... Det er nesten ikkje mulig for oss å vere rundt barnehagen lengre med tanke på all oppussingen der.. Men vi finner alltids en eller anna løsning på det...
Også kom vi tilbake til barnehagen da, for det var nesten på tide at barna skulle bli hentet.
DER satt eg da, og tegna tegninger for noken barn. Også spør han eine eg jobber med da, om eg vil ha kaffe.. Så seier eg nei takk, drikker nesten ikkje kaffe når eg er gravid...
Også hører eg fra ei jente; det gjorde ikkje mamma heller når ho var gravid. Ho drakk aldri kaffe. Har du begynt å få melk i puppene no?
Bare sånn helt uten vidare spør ho meg om det. Kor det kom ifra liksom? Men ho fekk meg til å tenke på en ting, NÅRTI FÅR EG MELK I PUPPENE MINE? For noken seie at man lekker når man går gravid, men eg har ikkje lagt merke til noke ennå....

Jaujau, når den tid kjem ,så kjem den tid.
Men no er det TACO tid....

0 kommentarer: