onsdag 14. oktober 2009

Hvor vart tida av?








Skal sei dagen idag har gått fort. 

Våkna, spiste frokost, sprang til bussen, var på jobb, var der en halv dag, så for eg heim igjen. Eg er blitt sjukmeldt 20%, så eg jobber bare fire dager i veka no og har en dag fri. Grunnen til det er at eg får vondt i ryggen og beinet og klarer så vidt å gå dagen etter. Dei lange turene med barnehagen er litt av et slit skal eg sei deg. Og eg må ta vare på helsen min no sida eg er gravid. 

Er litt kjekt å vere gravid. I det siste har eg kjent mykje liv i magen. Ho sparker og rører på seg som en galning, men det er bare koselig ;) Det betyr at alt er normalt. Eg har ennå ikkje begynt å synge og lese eventyr for ho ennå slik at ho skal kjenne igjen stemmen min etter fødselen, for stemmen min kjem ho til å kjenne igjen uannsett, eg snakker ganske mykje.. Men å synge for ho kan vere en god ide. Barn som hører en spesiell sang gjennom heile svangerskapet kjenner igjen sangen etter fødselen og den sangen kan roe ned barnet. 

Siri, ho yngste systra mi, roet seg alltd ned til Boyzone sin sang No matter what.   Husket eg prøvde med mange andre sanger da eg skulle vogge ho i søvn, men det funket ikkje. Ho skulle absoulutt ha DEN sangen. 

Jamen, anyways..... Da eg kom heim igjen så åt eg litt lunsj, også sovna eg på sofaen... Der sov eg et par timer. Var ganske godt.. Var jo ganske sliten etter gårsdagen, så var ganske godt å bare slappe av litt. No er det bare å slappe av med dataen før eg går og legger meg... Må lade meg opp til imåra... 

0 kommentarer: