lørdag 10. oktober 2009

Yeah, what the heck!

Jaja, no har da eg altså fått meg blogg. Er ganske ny i dette, så give me some time. 

Eg tenkte bare eg skulle rote meg litt inn i ditta blogg greiene og sjå ka so skjer. Er det noke eg kjem til å holde på med framover? Eller er det bare en liten ting som okkuperer tida mi for en liten stund til eg blir lei? Vi ser.... Vi ser..... 

Vi har altså da en plan for dagen ;) Eg og Kristine skal til Åsane på Ikea og shoppe litt.. Tenkte eg skulle finne meg noke fine bilder, noke kubbelys, noke djupe skåler og litt sånn forskjellig. Blir no sikkert koselig det.. Så når eg kjem heim igjen så blir det sikkert å rydde litt til. 

Vi hadde fest igår, og det vart litt av et liv.. Våkner opp idag og finner bordet full med tomme ølbokser, golvet dekket av chips og litt grandiosa pizza rester her og der... Så litt ryddings MÅ til! Må vel sikkert vaske golvet og.. Det er litt kjekt å vere gravid og vere på fest må eg sei. Man ser folka blir fullare og fullare, også husker man alt dagen etterpå. Sånn som ho eine og han eine so var her (dokke veit sikkert ken eg meina) så vart dei skikkelig fulle. FYTTIGRISEN!!!!! Vart litt flau over å vere med med på en offentlig plass, for dei var jo all over eachother like some octopusss. Liksom, eg hadde ikkje noke imot at dei hadde det kjekt eller noke, men MY GOD! get a room liksom. Hehe, så dei vart litt vel full, dei kan nekte alt dei vil, men dei va full. :P (skulle ha tatt bilde... må finne kameraet mitt først) 

Men da var vi off til Åsane...  

L8R. 

0 kommentarer: