onsdag 24. mars 2010

Vi Rejoy-arar kan med å snakke.....

Det eg har lagt merke til i det siste er at Mariann snakker vedig masse, men det kan jo også ha noke med at vi snakker mykje til ho og. Dessuten tror eg ho hører mamma når ho sitter i telefonen, og der går no kjeften i ett sett.
Men det er no morsomt å høre på da, små barn som prater. Dessuten tror eg ho skjønner ganske mykje, for det virker som at ho snakker tilbake når vi spør ho om ting, eller når vi diskuterer noke.
Iallefall liker eg å tro det.

Idag var eg ute på en liten trilletur i området. Eg klarte å gå opp til barneskulen, men så måtte eg dessverre snu. Eg har fortsatt ikkje blitt kvitt dinna prolapsen eg har i ryggen, ryggen har blitt bedre, men ikkje så bra at eg kan gå lengre turer med ho.
Men det er ikkje så lenge til eg skal begynne med behandling, eg skal faktisk begynne med det på bursdagen min, som er om FEM dager!!
Og eg har ikkje peiling på kva eg ønsker meg. Eller, eg veit kva eg ønsker meg, men det er ikkje noke noken kan kjøpe. Det er heller noke noken kan gi meg.
Men kva eg skal med gave når eg har Mariann?

Imåra skal eg og Mariann på vårt første barseltreff, det blir koselig. Aldri vore på det før, så kan bli spennande å finne ut kva som skjer der.
Også etterpå skal vi en tur opp til farmor og kose oss ;)
Men no har eg veldig lyst til å slappe av litt.


Kjem no bare søte ord ut av munnen hennes :P
Blogglisten

0 kommentarer: