torsdag 1. april 2010

God Påske!!

Ja, da var påska kom i hus.
Egentlig kom den for lenge sida, da mamma hadde kledd opp heile huset i gult, og da meiner eg stova. Gardinene er gule, dukene er gule, maskaraen til Linda er gul, og ho har kjøpt gul brus.
Det einaste eg lurer på da er: kor er påskekyllingene??

For noken deilige netter eg har hatt i det siste. I natt var det den fjerde natta på rad Mariann sov heeeile natta. No sover ho seks timer i strekk om natta og står opp vanligvis mellom 6 og 8 om morgonen.
Ganske deilig egentlig.
Også har ho nesten funne tommelen sin ;) Eg hjalp ho litt på veien igår, og da satt ho og suttet på tommelen til ho mista den og fant ikkje den igjen etterpå.

Også er eg sur på NAV! Igår skulle eg få min første utbetaling på barnetrygda, men den har ikkje komt! Hallo! Første utbetaling også kjem ikkje den. Nav er jaggu det treige. Mamma skulle no også ha fått noke utbetaling fra Nav for lenge sida, men den har ho heller ikkje fått.
Også var eg innom NAV på tirsdag, og spurte etter sånn utvida barnetrygd, for den var ikkje komt med, også skulle eg ha sånn stønad for enslig mor, og den var heller ikkje komt med på det arket eg fekk fra NAV, så da måtte no eg gå inn og klage. Og da fekk eg beskjed om at utbetalinga låg i systemet, og eg ville få pengene ganske så snart. Men neida... Så no har eg ingenting å rutte med i påska, så det ender sikkert opp med at eg kjem til å sitte heime og drikke. All alone...

Nei, no skal eg ta å finne noke å gjer på.
Planlegge dåpen kanskje. No er datoen sikra, og lokale er sikra, dåpsinvitasjonene er straks på vei ut. Så da er det bare å planlegge hvilken dekorasjoner eg skal ha, borddekorasjoner, mat, kven skal lage maten, kake, og kven som skal lage kake. Men ditta fikser eg ;)

Og no kjem en liten påskehilsen.

bloggurat



Blogglisten

0 kommentarer: