søndag 21. mars 2010

Kor la eg haude mitt no da??

Etter en veldg morsom kveld igår, ivertfall det eg husker, så angrer eg litt på mengden alkoholinntak som eg klarte å få i meg.
I nesten et år har eg gått uten å drikke, og da eg starta igår, var det nesten som at eg ikkje klarte å stoppe heller.
Resultatet vart at eg våkna opp til en vakker og solfylt søndag, der man virkelig får vårfølelsen i seg, med en fyllesjuke eg ikkje har savna.
Eg har savna øl-smaken, men for mye av det gode er aldri godt.

Eg var da altså ute igår, og eg tror eg hadde det kjekt. Var no masse folk ute, sånn som eg registrerte, men dersom eg såg dobbelt, så var det altså bare halvparten av folka eg såg som var ute.
Men takk gud for søndager, hæ?
Har no bare slappa av idag, og kost meg med Trond og Mariann.
Og sida været var så fint idag, hadde eg tenkt å ta meg en trilletur med Mariann, men den ideen gjekk i dass.
Eg er såpass fyllesjuk at eg egentlig ikkje veit kva eg gjer våken engong. Eg burde egentlig bare gå og legge meg igjen.
Men Mariann fekk trilleturen sin idag. Tante Lisa og tante nabo-Marte- tok med seg Mariann på en liten trilletur i polljen.
Så håper eg at det blir like fint vær imåra, for da kan eg fare på trilletur med ho. Eg har en del ærender eg skal gjer imåra, sånn i forhold til NAV, banken, dåpen og bare generelt.
Så da kan eg ta med Mariann på bytur!

Ja, no er eg da altså midt inni planlegging av dåpen til Mariann.
Gjestelista er klar, datoen er klar, og fadderane er klare.
Alt eg mangler er da lokale, men det skal eg ringe rundt på imåra.
Så det blir spennande å sjå kva eg klare imåra, eller husker for den saks skyld.





0 kommentarer: