lørdag 6. mars 2010

Er ikkje lenge igjen no!!

Off, eg er snart et år eldre igjen.
Er bare 23 dager til, så blir eg plutselig et år eldre.

Og eg ser det på meg at eg blir gammal. Linda fant et grått hår på meg her en dag! :O
Så før eg har bursdag skal eg til frisøren og farge/stripe håret mitt, og stusse det.
Helt sida eg var lita så har eg hatt et kvitt hårstrå rett ovanfor panna. Mamma seie det bringer lykke i enten kjærlighet eller økonomi, husker det ikkje helt, for mamma skifter på teorien sin heile tida.

Men så har eg lagt merke til at Rejoy- kvinnene, og mennene muligens, får gått hår ganske tidlig i livet. Mamma har masse grått hår, også legger ho skylden på fire vanskelige jenter... Tss, tenk vis ho hadde fire vanskelige gutter da! Da hadde no heile håret hennes blitt grått på rekord tid.
Men anyway, det eg skulle sei var at når eg er muligens i 30-åra, så begynner håret mitt sakte men sikkert bli meir og meir grått.
Bare håper Mariann ikkje blir en vanskelig unge slik at ho framskynder prosessen.

No skal eg surfe litt på nette for å finne bursdagsgave til meg sjøl ;)

0 kommentarer: