torsdag 4. mars 2010

Det magiske tallet 3.

Idag er det 3/3, og jenta mi er tre veke gammal idag.
What a coinsidens, hæ?
Den siste tida har ho begynt å vere meir våken, sover ikkje så mykje som ho gjorde i begynnelsen. Men det som er morsomt er at ho sover heile tida ho har besøk.

Igår hadde vi besøk av Elisabeth og Marisol, og ho sov seg gjennom heile besøket. Og etter at dei gjekk så våkna ho og da skifta eg bleie på ho, og mata ho. Så ringer farmor og spør om ho kan komme opp en tur, og selvfølgelig fekk ho lov til det ;)
Så eg prøvde no å holde Mariann våken til farmor kom da, og det klarte eg nesten, men fem minutter før ho kom, så sovna ho. Og da var ho i drømmeland under heile besøket.

Men eg og farmor fekk no snakket litt om dåpen til Mariann da. Den tror eg at eg skal begynne å tenke på.
For eg har tenkt på å ha noken sånne filippinske give-aways, for dei er kjempefine. Men da må vel eg snakke med noken slektninger i filippinene og spør om dei kan finne noke passande, også når eg har klart gjestelista så kan dei bestille antallet.
Det er no iallefall en ide eg har lyst å utføre.

Jenta mi er snart ei måned gammal! Og vis eg tenker å ha dåp i slutten av mai/ begynnelsen av juni, så må eg sette i gang med forberedelser. Eg liker å vere tidlig ute og ha alt planlagt.
Og med all den gode tida eg har for tida, så klarer eg vel å planlegge litt om gongen ;)

Gleder meg til dåpen ;)

0 kommentarer: