mandag 22. mars 2010

Første trilletur i Måløy-by!

Det var et nyyydelig vær idag, så da tok eg anledningen til å ta meg en trilletur i måløy. Hadde en del ærender å ordne, så da vart det gjort.
Einaste som mangler er å fare på kirkekontoret og levere dinna dåpsgreia.
Eg er jo som sagt i full gang med dåpsplanlegging, og når eg først har booka lokale, kan invitasjonene sendes ut.
Det er ca ei måned igjen til dåpen, og det er mykje som skal planleggast. Bare bra eg har pappa og mamma som kan hjelpe meg, sida dei har en del erfaring med familiefester :P
Men ditta fikser mamma-Lillian. Det kjem til å bli en heidundrandes dåpsfest ;)

Eg må no finne dåpsgave til dattera mi og.
Noken forslag anyone???
Eg har seriøst ikkje peiling på kva eg skal gi ho.

Eg må no også finne ut kva eg ønsker meg til bursdagen min. Eg har vore så opptatt med Mariann at eg har ikkje tenkt på at eg har bursdag snart! Og det vil sei at pappa har snart burdag og, og Lisa har snart bursdag. Men eg tror eg veit kva eg skal gi til Lisa. Men det er hysj hysj, sånn i tilfelle ho leser bloggen :P

Håper det er like fint vær imåra til å gå en liten trilletur.
Men no skal eg sta og ta meg noke mat.

Lille prinsessa mi :D

0 kommentarer: