mandag 15. mars 2010

Er no bare kos med den lille jenta mi!

 Lille Mariann er snart fem veker gammal! Steik så fort tida går.
I det siste har eg lagt ho på magen noke gonger, og da ser eg at ho holder hodet sitt oppe ganske så lenge, også beina driver å sparker fra, nesten som at ho har lyst å krabbe, men det er nok noken veker til.
Men man ser no at ho utvikler seg og vokser seg stor og sterk ganske fort. Vis det ikkje er bare meg da som syns det.

No til helga kjem Pappa heim igjen, og da kjem han nok til å få et sjokk. Er no noken veker sida sist han var heime. Så når han ser kor stor ho har blitt på to veker, så blir han nok glad.
Eg har no vore flink til å sende bilder til han, nesten kvar dag.
Men blir nok koselig for han å holde ho igjen.

Eg føler det at ho blir veldig avhengig av å bli holdt, og ha kroppskontakt.
Men det er no bare koselig, men eg skal prøve å avvenne ho med det. Men bare ikkje no med det første. Eg liker kosen eg.
Og det tror eg alle dei andre i familien gjer og. Lola ( fiippinsk for bestemor/mormor)  koser no masse med ho, og det samme gjer tantene hennes.
Husker da eg var oppe med Besta (altså farmor) i forgje veke, da vart det masse kos på Mariann. Bestefar Kalle koste no masse med ho, sida han skulle på sjøen dagen etter. Også var no Oldemor der og, lille Mariann koste vel med omtrent alle som var der.
Også da Besta var på besøk her med oss på lørdag, da vart det masse kos, og det likte ho.

Kan tenke meg ho blir bortskjemt med all den kosen eg. Hehe.
Men ho er no tross alt bare en måned gammal. Kan ikkje få nok kos da.



0 kommentarer: