mandag 1. mars 2010

Tabbe! Flause! Biltur!


Idag måtte eg og Mariann ta oss en tur til Eid. Ho skulle ta sånn hørselstest der. Den skulle egentlig bli tatt før vi vart skreven ut fra sjukehuset, men da hadde ikkje dei det apparatet, så da måtte vi ta det igjen seinare, altså idag.
Og alt gjekk helt fint ;) alt var helt normalt.

Eg hadde også noke å klage på inne på sjukehuset.
For her i forgje veke så fekk eg et brev fra skatt vest, der vi skulle skrive på navnet til babyen. Men så la eg merke til at datoen på arket var feil.
På arket sto det at ho var født 09.02.2010. Og det stemmer ikkje. Ho vart fødd 10.02.2010. Eg vart skikkelig usikker etter en stund ettersom eg tenkte på det ganske ofte, for skatt vest eller eid sjukehus burde no ikkje gjere sånne feil.
Men så la eg også merke til at det sto M under kjønn, isteden for K. Også slutta personnummeret på et partal isteden for et oddetal.
Så eg og pappa måtte no nesten le fordi det var no totalt feil informasjon på arket. Einaste som var riktig var mitt og Trond si adresse og navn.
Så det måtte eg klage på idag da, og dei på sjukehuset syns det var rart også. Også seie dei at det er ikkje første gongen noke sånt skjer. Men første gong skatt vest har gjort en tabbe, for dei hadde sendt riktig informasjon, med rikitg dato og riktig kjønn. Så klusset må ha vore fra skatt vest sin side.
Men vi fekk no ordna det iallefall, og eg skal få et nytt brev i posten ganske så snart.

Også har eg funne ut at fagopplæringskontoret i Bergen ikkje har fått med seg at eg er ute i permisjon, sida eg fekk et brev med melding om oppmelding til fagprøva som eg egentlig skulle ta seinare i år. Men sida eg er i permisjon, så må eg ta fagprøven til neste år igjen.
Men det ordna seg det og ;)
Null stress!

Fant ut idag at Mariann liker biltur. Var så snill ho som sov heile veien inn til Eid og tilbake til Måløy.
Men tilbake turen skjønte no eg litt da, eg har nemlig kjøpt smokk til ho idag. En ganske søt rosa smokk med hjerte :D
Og den satt ho og sutta på til ho spytta den ut. Ho var no ganske so skjønn med smokken i munnen.
Også er ho ganske så rolig også. Har faktisk lagt merke til en forskjell der. Ho sover meir fredelig.
Kanskje alt for fredelig........

Men no kaller mine plikter.

2 kommentarer:

Malin sa...

Ditta gjor dei me Leah og, skreiv hon va født 05.05.07 men ho vart jo fødd i 08:S så personnommere honna blei feil:( Klønete:S

Medusa sa...

ganske so klønete ja.. men når det er både dato og kjønn som er feil, så blir det iallefall feil personnummer. men idag fekk eg no heldigvis rett skjema med rett dato og kjønn, så no er det bare å levere det inn ;)
Men tror det er siste gong eg føder på eid.