lørdag 6. mars 2010

My own little sleeping beauty.

Små barn sover så søtt, dei er så skjønne å sjå på når dei sover, og eg har vanskeligheter med å snu meg når den lille prinsessa mi sover.
Ho ser så fredelig og avslappet ut.

Dei siste dagane så har eg faktisk hatt ho i senga med meg når ho sover, bare så eg passer på, eg er så redd ho plutselig begynner å rulle over på magen. Det har nesten skjedd noken gonger, ho har no begynt å rulle sånn halvveis. Men er ikkje det litt tidlig?
Men men, ho sover no godt i senga sammen med meg. Vanligvis vekker ho meg kvar tredje time fordi ho vil ha mat, men det er når ho sover i si eiga seng, men no er det eg som vekker ho når ho skal ha seg mat, vis ikkje så blir ho veldig vanskelig om morgonen.
Men ho er flinke som sover mykje.

Og spiser mykje gjer ho og! Eg gleder meg til den 23.mars, for da skal vi på sånn 6-vekers kontroll på helsestasjonen, og eg ser på ho det at ho har vokst!
Ho vokser ganske fort. Neste veke er ho en måned gammal, så to måneder, så tre, også et år. Plutselig er ho voksen og flytter ut.
Men ho kjem nok alltid til å vere mammas lille baby så lenge ho lever.



0 kommentarer: