tirsdag 2. februar 2010

I got my Kirby!

Det er altså det eg kaller Corby-en min :-P
Har nok spelt for mykje smash brothers på wii sida det er der eg har Kirby ifra.
Men anyway, eg fekk altså da Corbyen min idag, Samsung Corby. God telefon må eg sei. Ganske grei å bruke. Ikkje det at eg har fått så mykje tid med å leike med den ennå, men den er bra.

Eg var faktisk ganske flink idag og. Eg og Linda gjekk faktisk opp til Kiwi for å hente pakken der. Vi brukte en time fram og tilbake, når man egentlig trenger bare å bruke en halv time eller noke. Men pga min store mage så gjekk det da altså litt seinare.
Og da eg kom heim igjen, fy svarte så vondt eg fekk da. Eg sliter faktisk med å gå opp trapper no.
Eg hadde no egentlig håpt på det at den gå-turen skulle utløse noke, men akk nei.
Ikkje idag, og både eg og Linda vart litt skuffa. Men det er no tross alt to dager igjen til termin, så vi får bare vente og sjå. Eg har egentlig goood tid, men har ikkje lyst å ha så masse smerter i ryggen. Det at eg i det heile tatt klarte å gå til Kiwi idag var utrolig. Og det er ikkje langt å gå heller. Men smertene er no der.
Så no dei to neste dagene skal eg ligge flat ut på sofaen og bruke den yngste systra mi som en slave. Eller Linda, spørs ken som er mest glad i meg.

 
Corby
Og
Kirby 
 



Blogglisten

0 kommentarer: