mandag 1. februar 2010

Den store dagen.......

 ..........var heller ikkje idag...
Men formen har vore bedre idag da. Har ikkje hatt så mykje smerter idag slik som eg har hatt dei siste dagane da. Men som ordtaket seie: det er stille før stormen.

Gleder meg til imåra da, for da får eg muligens pakke i posten.
Også skal eg tippe for resten av veka. Sånn i tilfelle eg skal føde en dag.

Men no er det tre dager igjen til terminen.
Det første mamma sa til meg da eg våkna idag var: Ikkje ennå? Og Linda ba meg bare knipe igjen sida ho skulle på jobb idag. Så ho ber nok meg føde før fredag, sida ho skal på jobb da og.
Men jenta kjeme når ho kjeme.
Eg har allerede bestemt meg for at dersom mamma er på jobb, så skal eg ringe sjefen til mamma og be mamma komme heim igjen.
Linda skal bare vere med på ambulanseturen. Så da tenker eg at dersom Linda er på jobb, så stopper vi bare på Rema og henter Linda, kjører til sjukehuset, også betaler eg taxi tilbake slik at Linda kjem seg på jobb igjen. Høres ikkje det greit ut, Linda?




Blogglisten

1 kommentarer:

Erlinda sa...

Haha, eg skal jo sitte på sjukehuset til ungen e ute da!
Skal visst jobbe lørdag og så du må få ho ut imåra eller noke!