fredag 5. februar 2010

Det sniker seg innpå deg og skremmer deg med et smell!


I heile dag har eg gått med en tom følelse i mage, underlig nok sida magen min er fullt av liv, men eg har no gått med en sånn tom følelse fordi. Og eg har ikkje vist kva det kan vere.
Nervøsitet? Nei, det er ikkje akkurat den rette tida for det ennå.
Svolt? Nei, eg har spist god middag og epler som vanligvis hjelper.
Og eg har tenkt og tenkt på kva det kan vere.
Så eg gjekk og slappet av litt, sånn som eg alltid gjer midt på dagen. Og plutselig bråvåkner eg og viste kva eg ville ha! BROWNIES!!!!
Eg har da altså fått kakemonsteret på besøk igjen denne helga.
Så no må eg opp på Rema og handle inn til brownies.

Også jobber Linda idag, så eg tror neppe ho kjem til å bli glad for å sjå meg oppegåande og glad, isteden for med rier og smerter.
Essda, får bare kjøpe en ekstra pakke med brownies som eg lager spesielt til ho, da blir ho glad. Blogglisten

0 kommentarer: