onsdag 17. februar 2010

Bilder av babyen på bloggen.

Eg kjem til å legge ut bilder av babyen på bloggen, etterkvart.
Eg må tenke meg om først om det er noke eg vil gjer.
Tror eg begynner å bli litt for overbeskyttande. Eg er veldig forsiktig med å legge ut bilder av ho, har eg lagt merke til, og sender bare bilde av ho over msn til folk eg kjenner. Men er ikkje mykje bilder eg har av ho på Facebook eller her på bloggen, men det er fordi eg vil vere forsiktig med å legge ut bilder. Veit aldri korleis det bildet kan bli misbrukt.

Men skal nok vise ho fram etterkvart. Skal nok ta meg tida en dag og photoshoppe inn en signatur på bildene eg legger ut. Må bare finne meg tida til å lære meg det, og tida til å gjer det.
Er ikkje mykje man har tida til når man er blitt mamma.

4 kommentarer:

veronica sa...

Jamen da laga du Property of Lillian på bilda da ;D

Maria sa...

Picasa e et kjempeenkelt redigeringsprogram. Sjølvforklarande å veldig greit. Der gjenge d an å skrive på bilda:)

Anne-Mette sa...

Ja picasa e et enkelt program,men photoscape også e veldi enkelt. D bruka ej for å legge inn tekst i bilde.

Anonym sa...

Lag STORE vannmerke på bildene:)