mandag 19. april 2010

Da var MR-en unnagjort......

..................Og no gjelder det bare å vente på svar på MR-en.
Grunnen til at eg tok MR igjen var at kiropraktoren ville at eg skulle det. Han hadde sett på beskrivelsen fra min tidligare MR time, der det sto forklart (på norsk) at eg har skiveprolaps mellom L4 og L5, og nervebunten som går gjennom ryggmargen er blitt "hoven", slik at hullet som er i ryggmargen der nervene går gjennom er blitt for trang, det er derfor eg har utrolig sterke smerter i isjas-nerven, som går nedover beinet. På slutten av det brevet sto altså da at eg også var gravid.
Så no har eg tatt en ny MR, og eg håper at svaret ikkje blir det samme :P hehe.

Det var helt forferdelig å ligge inni den maskina, eg låg ikkje der så lenge, riktignok, men eg får vondt dersom eg har beinet mitt strakt ut over lengre tid. Og eg kjente smertene bare to minutt etter at eg kom inn i dinna maskina. Så eg måtte bare bite tenna sammen og unngå at beinet mitt skalv. Så eg vart skikkelig letta da eg kom ut av dinna maskina.

Så no er det bare å vente på svar. Og han som tok dissa bilda sa at eg muligens fekk svar innen veka var omme. Så vi håper på det ;)
Det svaret kan sei er at eg muligens må ta en operasjon, eller om eg bare skal behandle ryggen min.

No ligger iallefall jenta mi og sover.Eg har bada ho idag, og begynte å grine da eg tok ho ut av vannet. Skal sei ho liker å bade.
Også hadde ho fått seg ny kjole med farmor idag, og den var skikkelig søt! Gleder meg til ho kan bruke dei. Kanskje ho skal fa det på seg når faren hennes kjem heim igjen til helga ;)

sjå på dette fornøgde tryne, hæ! Søta mi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HUff hørtes ikke noe særlig ut, god bedring!

Og for ei herlig jente du hadde;)

Medusa sa...

takk ;)