fredag 23. april 2010

Full house in Polljen!!!

I anledning Mariann Jensen Kvalsvik dåp får vi masse besøk, og fire av dem kjem idag! Det kjem ikkje til å vere en ledig seng her i huset. Det er en stor dobbelseng nede som blir okkupert, også har vi to gjestesenger oppe skal også blir okkupert, og dermed blir vi mange her.
Vi er no 7 stk i familen, og når det att på til kjem 4 til.... WOW!!!!


Eg har no nesten alt klart til helga no. Alt er handla inn, eg skal no ikkje stå for noke av matlaginga, det skal pappa og Marianne. Einaste som eg skal gjer det er å pynte lokalet imåra. Det blir fancy ;)

Men aldri i mitt liv har eg handla for en så stor sum som eg har gjort denne veka! Håper det er sånn once in i lifetime, iallefall fram til eg får min neste unge. Eller det blir konfirmasjon, men det er no litt tidlig å begynne å tenke på det no.

Så da er alt klart til helga, og det einaste som gjenstår er å våkne opp på søndag og sminke seg og dra til kirka.. Iallefall for min del ;)


0 kommentarer: