søndag 18. april 2010

SUPRISE!!!!!

Igår var en kjekke dag.
Det startet på morgonen da mamma kom inn på rommet mitt for å sei hade til Mariann og meg, som fortsatt låg og sov. Mamma, pappa og Siri skulle til Vatne og besøke broren til pappa. Så eg våkna like etter at dei for da. Fekk i meg litt frokost og lagde frokost til jenta mi.

Så gjekk dagen mesteparten til data, tv og Mariann-kos før farmor kom og skulle hente ho.
Grunnen til at farmor skulle passe ho i helga var at Jannicke hadde planlagt en SUPRISE-PARTY for Linda, og det skulle eg vere med på. Dessuten fekk eg og Linda vaska ned i leiligheta til neste helg når vi får besøk der. Vi får overnattingsbesøk av dattera til pappa, Marianne. Ho er kokk, og skal hjelpe til med å lage mat og kake til dåpen i neste veke.

Men tilbake til SUPRISE-PARTY-et.
Eg, Lisa, Vivi og Jannicke hadde sagt til Linda at vi skulle ta oss en tur til Ørsta og besøke Vivi.
Vi hadde planlagt det at vi skulle sei at Vivi var aleine heime, med tanke på at Thor-Erik skulle på utdrikningslag, og Tom-Adrian skulle vere med farmora og Vivi hadde tidligvakt, så ho ville at vi skulle ta oss turen og drikke med ho da. Det var iallefall det vi hadde sagt til Linda. Og Linda var no skikkelig gira på å fare til Ørsta og drikke.
Og i heile går holdt eg på å sprekke, fordi eg ville fortelle Linda kva som ville skje, men eg gjorde heldigvis ikkje det da. Hadde no eg ødelagt SUPRISET heelt.
Men, tilbake til SUPRISET: Jannicke kom og hentet oss her heime sånn i halv sju tida, og da var Linda ganske så stresset. Ho tenkte no på ferjeruter og bilføre osv osv.
Så da Jannicke kom, så måtte vi til Måløy, fordi Linda skulle ha seg en baguette på Shell.Så måtte vi ned i Bålid fordi Jannicke hadde "glemt" laderen sin, og eg "måtte på do". Også seie Jannicke at Linda måtte opp og hente laderen på stua, og eg og Jannicke står nede ved trappa og bare venter på å høre SUPRISE!!! Og da vi høre det så sprang vi opp trappene og der finner vi Linda med tårer i øynene og alle dei andre med et smil i ansiktet. Tror Linda vart litt sur på oss som overraska ho sånn, men ho hadde iallefall en koselig kveld. Ho fekk brownies, drikke, krone, og masse $$$$$. Og folk som var der var Vivi, ho hadde komt helt fra Ørsta. En grunn til det er no at Thor- Erik faktisk skulle på utdrikningslag, og Vivi vart med til Måløy. Også hadde Linda ei venninde som kom helt ifra Oslo! Så Linda vart utrolig overraska.
*Du får gaven min når eg får peeeng, Linda. Eg har noke spesielt til deg ;)*

Også for vi på Stormen etterpå og forstatte festen der. Det var utrolig gøy. Var to utdrikningslag som var ute, pluss det var russeslepp igår, så det var en del folk ute.
Og no kjenner eg det at eg må ta en pause med drikkinga. Hadde no egentlig ikkje tenkt å begynne så tidlig med å drikke etter at eg hadde født, men sånn vart det bare. Har no alltid vore noke. Gamle venner som har komt til Måløy, suprise party for Linda, påskeferie. Yeah, you know! Men no er det altså lenge til neste gong.

Neste helg er det no dåp, og bursdagen til Linda og Vivi, så muligens det blir en liten vin-tår eller to. Men etter det da skal eg slutte. Eller ikkje slutte, men vente til iallefall Måløydagane.



Blogglisten


Jeg har plassert min blogg i Deknepollennorske bloggkart!

0 kommentarer: