mandag 24. mai 2010

Just waiting for a sunshiny day!

No er vi da altså i Bergen og vi har kost oss ganske mykje.
Turen ned til Bergen gjekk ganske greit, Mariann var no så snill, og sov mesteparten av tida. Tror ho likte den berolige lyden av motorlyden. Så vi får håpe at turen opp igjen bli like lett. Vel lett var ikkje turen akkurat. Vi måtte bytte båt på Rysjedalsvika pga fjordprins hadde litt motorproblemer og oljelekkasje, så vi måtte bytte til solundir.
Men vi kom no oss til Bergen, og vi gjekk og la oss ikkje lenge etter.

Fredagen gjekk vekk med at vi var ute i seks timer! Eg besøkte noken gamle kollegaer i Sandviken, og der koste vi oss. Også ringte mamma meg seinare den dagen og fortalte meg at eg hadde fått et brev fra Nordfjordeid sjukehus, med dato på nårti eg skal opererast. Og datoen vart; 2. JUNI 2010!!! Det er ikkje lenge til. Bare ni dager til. På en måte så gleder eg meg, og gruer meg litt.

Som eg fortalte i innlegget om fødselen, så hater eg å få nåler stukke inn i handa mi, og det må nok eg mest sannsynlig ha denne gongen også. Og det liker ikkje eg helt. Den delen gruer eg meg til..Også det at eg kjem til å vere på sjukehuset i tre dager alene. Men det eg gleder meg til er når smertene er vekk og eg kan leve et "normalt" liv igjen. Og med normalt så meiner eg et liv der eg ikkje er hemmet av smerte kvar gong eg skal noke sted. Men vi får no sjå kva som skjer. Eg kjem nok til å blogge om korleis operasjonen var.

Lørdagen tok vi oss en tur på byen, og den dagen var vi også uviten om at butikkane stengte klokka 4. Så vi fekk ikkje handla meir etter det, og vi stressa med å finne en butikk, sida vi ikkje hadde handla i det heile tatt. Så Trond kjørte litt rundt, og på den sjette butikken han fant, så var den heldigvis litt lengre open enn dei andre. Så vi fekk no handla litt, men ikkje det vi trengte til Mariann. Så igår måtte eg på 7 Eleven og finne NAN. Og det fant eg på den tredje 7Eleven butikken eg var innom, og da var det bare en igjen. ho dama bak disken sa at det hadde gått mykje av morsmelkerstatning iløpet av pinsen. Men eg skjønner ikkje kvifor dei skal stenge butikkane klokka 4! Det er no bare helt teit.

Idag har vi no bare slappa av. Lade oss opp til veka som kjem. Imåra skal eg ut på shoppingtur med Kent Jørgen og mora hanna.
Onsdag, torsdag og fredag skal eg møte ei venninde pr dag, lørdag håper eg på litt shopping. Og søndagen skal vi reise heim igjen til Måløy, der eg må begynne å pakke klede til når eg skal på sjukehuset. Muligens eg slepp å pakke ut det eg har med her i Bergen.

Men operasjonsdatoen kom no ganske så teit også da. For utdrikingslaget til Vivi skulle no bare vere et par dager etterpå, og da kunne ikkje eg vere med på. Også viste det seg at Linda heller ikkje kan vere med, fordi ho må vere heime og passe Mariann mens eg er sengeliggande i ei måned. Men men, eg håper no at eg er frisk nok til bryllupet til Vivi og Thor, så den får eg vere med på.

No er det på tide å få jenta mi til å le litt.
Talk to ya later ;)

0 kommentarer: