lørdag 15. mai 2010

Barnefri!

Da var helga komt, og planene står på rad og rekke.
Mariann blei med mamma, pappa og Siri til Ålesund/Vatne slik at eg kan ha meg en frihelg.

Utrolig kor stor Mariann har blitt på 3 måneder. Da vi var på helsestasjonen på mandag for hennes tre måneders kontrollen så la vi merke til at ho hadde lagt på seg ca 1 kilo på en måned. Kan ikkje tro at tida går så fort. Før eg veit ordet av det så går ho nok rundt her og gjemmer seg under bordet eller noke.

Men barnefri helg er bare kos det. Eg og søstrene mine skal til Fiskå i konfirmasjon til den yngste broren til Kent Jørgen. Og etter det skal eg til Ørsta, til my lovely Vivi to party!!! Lenge siden eg kunne ha gått kor som helst uten å tenke på at eg må heim til den lille jenta mi. Så denne helga skal nytast. Neste helg skal eg og Mariann til Bergen og besøke pappsen, så der blir ikkje det mykje party som eg skulle ha ønskt.

Men no skal vi ta siste innspurt før vi stikker til Fiskå. Mamma klarte selvfølgelig ikkje å reise fra huset uten å sette opp ei liste som vi må gjer. Og med tanke på det at vi mest sannsynlig ikkje kjem heim igjen, eller før seint på kvelden, så må vi gjer det no.

Have a lovely weekend everybody!

0 kommentarer: